« | ივნისი 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ორშ | სამ | ოთხ | ხუთ | პარ | შაბ | კვი |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
გაცნობებთ, რომ 23 აგვისტოს არ შედგა აკრედიტაციის საბჭოს სხდომა, შესაბამისად, 25 აგვისტოს საბჭოს სხდომაზე განიხილება 23 აგვისტოს გადადებული საკითხები.
მომდევნო საბჭოს სხდომის თარიღის შესახებ ინფორმაცია განთავსდება ცენტრის ვებ-გვერდზე.
სხდომის თარიღი: 2016 წლის 25 აგვისტო , 10:00 საათი
დღის წესრიგი:
1. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის ფარმაციის საბაკალავრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
2. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის სტომატოლოგიის ერთსაფეხურიანი პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
3. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის ინგლისური ფილოლოგიის საბაკალავრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
4. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების საბაკალავრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
5. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
6. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის სამართლის საბაკალავრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
7. შპს თბილისის დავით აღმაშენებლის სასწავლო უნივერსიტეტის სამართლის სამაგისტრო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
8. შპს საქართველოს საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტის დიპლომირებული სტომატოლოგიის ინგლისურენოვანი ერთსაფეხურიანი საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
9. შპს თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის ტურიზმის საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
10. შპს თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიის საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა.
შენიშვნა: საკითხების განხილვა მიმდინარეობს თანმიმდევრობით. შესაბამისად, მხარეებისგამოცხადება მიზანშეწონილია რიგითობის გათვალისწინებით.