1. საგანმანათლებლო პროგრამის მიზანი, სწავლის შედეგები და მათთან პროგრამის შესაბამისობა
1.1 პროგრამის მიზნები
1.2 პროგრამის სწავლის შედეგები
1.3 პროგრამის სწავლის შედეგების შეფასების მექანიზმი
1.4 საგანმანათლებლო პროგრამის სტრუქტურა და შინაარსი
1.5 სასწავლო კურსი/საგანი
2. სწავლების მეთოდოლოგია და ორგანიზება, პროგრამის ათვისების შეფასების ადეკვატურობა
2.1 პროგრამაზე დაშვების წინაპირობები
2.2 პრაქტიკული, სამეცნიერო/კვლევითი/შემოქმედებითი/საშემსრულებლო და ტრანსფერული უნარების განვითარება
2.3 სწავლება-სწავლის მეთოდები
2.4 სტუდენტების შეფასება
3. სტუდენტთა მიღწევები, მათთან ინდივიდუალური მუშაობა
3.1 სტუდენტთა საკონსულტაციო და მხარდამჭერი სერვისები
3.2 მაგისტრანტთა და დოქტორანტთა ხელმძღვანელობა
4. სწავლების რესურსებით უზრუნველყოფა
4.1 ადამიანური რესურსი
4.2 მაგისტრანტისა და დოქტორანტის ხელმძღვანელის კვალიფიკაცია
4.3 აკადემიური, სამეცნიერო და მოწვეული პერსონალის პროფესიული განვითარება
4.4 მატერიალური რესურსი
4.5. პროგრამის/ფაკულტეტის/სკოლის ბიუჯეტი და პროგრამის ფინანსური მდგრადობა
5. სწავლების ხარისხის განვითარების შესაძლებლობები
5.1 შიდა ხარისხის შეფასება
5.2 გარე ხარისხის შეფასება
5.3 პროგრამის მონიტორინგი და პერიოდული შეფასება